Make your own free website on Tripod.com
Assalamualaikum......

rasa saya semua penyokong reformasi gembira dengan ucapan al-gore di majlis makan malam 2-3 hari lepas.bukan setakat sokong reformasi tapi beliau juga cabut awal yang mana amat bertentangan dengan protokol.

best juga ye kerana "presiden" amerika yang bercakap pasal reformasi.clinton kalau tak ada apa aral..keluar lah dari
rumah putih.

maka seronoklah "mat-mat yeh" mahathir menghentam al-gore dan tak lama lagi puak-puak kita pulak yang kena.

ala...kita tak melatah macam rafidah aziz tu...si mulut celupar.. apa kita nak pelik... tengok yasser arafat...sanggup turun naik rumah putih nak damai dengan si yahudi keparat...pada hal bukan nak sangat... suruh damai dia damai... suruh salam dia salam walaupun si yahudi tu tak nak salam... tup-tup...baru seminggu dua janji damai (WYE), dakwat pun tak kering lagi, dah hentam yahudi laknat tu.. siap warning lagi.... tak bagi baitulmaqdis pada palestin, istihar perang... ni pun kata beliau raifel dah siap sedia untuk perang...

macam tulah...tak pernah lari dari dasar yang diperjuangkan. yelah...ada sikit-sikit silap arafat tu...tapi sikap macam tu kena ada. baru padan muka si yahudi.ingat orang nak baik sangat ngan dia.

jadi kalau kuncu mahathir tembak banyak sangat, kita pun dah siap bedil kita.

apa nak takut.melayu pun melayu juga...islam pun islam juga tapi melayu apa, islam apa macam tu kalau memang rosakkan agama dan bangsa.asyik kenyangkan perut suku-sakat aje.

orang nak sokong kita terima tapi jangan ingat kita pakat terima bodoh aje.kita ada otak juga wahai mahathir.

Hidup Reformasi. !!!