Make your own free website on Tripod.com
20 KISAH / KERENAH PEMIMPIN UMNO
YG KURANG WARAK PADA PANDANGAN DR. MAHATHIR

Aku rasa tak perlu aku memperkenalkan diriku kepada engkau Mahathir, kerana di satu ketika dulu kita tersangat akrab. Pernah pada tahun 1989 sewaktu engkau dan aku keluar negeri sewaktu bergambar berdua engkau tidak memarahi diriku walaupun aku menggosok-gosok bontot engkau yang dah kendur dan lembik. Sesungguhnya Dato' Seri Anwar Ibrahim yang 'Bersih, Amanah dan Warak' engkau katakan tidak bermoral serta kau aniaya dia, tapi engkau lupa Allah tahu segala-galanya dan menunggu masa untuk meragut jantung bateri engkau.

Bila engkau mampus, rakyat dan bumi Malaysia ini tidak rela menerima engkau lantas bangkai engkau dicampakkan ke laut untuk habuan sang jerung perkasa. Untuk pengetahuan saudara Firaun, ingin ku imbas kembali segala perangai kroni-kroni yang engkau katakan bermoral seperti berikut :-

Sabbaruddin Chik - Kau gunakan dia semasa Perhimpunan UMNO 1998 untuk memasukkan buku '50 Dalil Mengapa Anwar Tidak Boleh Menjadi PM' ke dalam beg-beg para perwakilan bertujuan memfitnahkan Anwar. Barua!!!!!….Engkau ini kaki betina, kaki mabuk brandi, tak padan ketot, kongkek betina sana sini, kebanyakannya di luar negeri. Dia ini juga adalah Menteri Toyol (Berlendir) yg  menguasai segala hantu pelesit dan jin aprit serta ilmu hitam.

Isa Samad - Kau suruhnya buat kenyataan memburukkan Anwar dan engkau berkongsi dengannya bersama-sama Cina di Nilai untuk menternak babi besar-besaran. Isa Samad juga terlibat dalam kes pembunuhan Dato' Taha yang membuat angkara noda terhadap Dato' Mohktar Hashim. Bila Dato' Taha terbunuh pada tahun 1980-an maka dia punya nama pun naiklah menjadi Menteri Besar Neg. Sembilan. Maka jadilah panca delima, di mana siang jadi bigfoot dan malam menjadi pondan.

Najib Tun Razak - Seekor lagi kaki betina. Dah kena tangkap khalwat dengan Ziana Zain, nasib baik berlaku di Neg. Sembilan, lalu Isa Samad tolong settlekan, Isa Samad dah tumpang seinci (bukan sekaki). Si najib ni ada isteri baik diceraikan, lalu kahwin dengan bini janda orang (Rosmah - Emelda Marcos Malaysia). Padan muka dia dapat bini yang kuat joli. Sekali shopping di luar negeri habis RM 1 juta. Mana si Najib dapat duit ni……..

Rahim Thamby Chik - Perogol Bersiri yang sekarang ni bergilir-gilir dengan Ghaffar Baba sedang "mengerjakan" Ummi Hafilda sambil buat road show memburuk-burukkan Anwar, sambil menikmati juadah haram……sial !!!!!! punya orang, tapi tak apa, kerana depa orang UMNO. Pantang nampak perempuan dahi licin, habis dirogolnya, tak kira Melayu ke, Cina ke, India ke, Benggali ke, Portugis ke, Kuching ke, habis dibedalnya dan diratah-ratah. Pelahap betul !!!!!!…. Bajingan goblok ini satu aja ubatnya. Bila dia bersama-sama gengnya membuat road show, maka penonton hendaklah beramai-ramai baling telor tembelang busuk kemuka bajingan ini, padan muka kerana hati mereka pun memang busuk……hahahaha……..gila punya orang.

Megat Juned Megat Ayob - Yang telah membuntingkan Muktakizah di Selayang, bila beliau dituntut mengahwininya, dia telah mengupah orang membunuhnya di depan rumah  di khalayak ramai, namun orang tak berani beri maklumat. Oleh kerana masa itu dia jadi Timbalan Menteri Dalam Negeri, dia pun tutup kes. Aniaya itu perempuan…….kesian.

Daim Zainuddin  - Dia ni boleh digelar Maverick Malaysia kononnya depa nak pulihkan ekonomi, tapi dia yang punggah duit rakyat dan beri kat Mahathir Kutty. Dialah mastermind menjatuhkan Anwar, walaupun ia diam, tapi berbisa. Kata orang kalu jumpa ular, lebih baik bunuh dia dulu, keling pun baik sikit dari yang sorang ni. Gerakannya ala mafia, member nampak relax / diam, tapi upah gangster Samy Vellu mainkan peranan. Kalau tak jalan baru upah profesional dari luar negeri. Partner kamcing dia ialah Dato' Aziz Shamsuddin, yang sanggup tembak Anwar Ibrahim jika Anwar menang bicara. Itu tak tahulah sama ada dia
tembak sendiri atau upah professional killer.

Mohamad Rahmat - Dia boleh diberi gelaran Pelakon Lelaki Terbaik, kononnya nak menonjolkan diri untuk jawatan TPM, mencanangkan kononnya ada orang dalam UMNO nak jatuhkan Firaun. Yang sebenarnya Mohamad Rahmatlah yang jadi balaci/barua/mafia untuk menjatuhkan Cek Det. Dia ni juga kaki blue file. Kekadang dia yang jadi pelakon utamanya. Jika artis tu tak beri……dot…dot….dot .. dia akan gam artis tersebut……putus rezekilah.

Tengku Razaleigh Hamzah - Dia ni lagi sikit punya haru. Dulu masa dia pegang jawatan Menteri Kewangan, dialah yang kebas duit BBMB. Kesian Lorraine Osman teraniaya dipersalahkan, sepatutnya Ku Li dan engkau (mahathir) ditangkap untuk dibawa kemuka pengadilan, tapi depa lepas, sebab kuasa ada ditangan. Lagi satu yang aniaya dalam kes ini ialah sewaktu Ibu Pejabat BBMB di Jalan Melaka yang terbakar di bahagian Pentadbiran dengan tujuan untuk menghapuskan bukti-bukti dokumen yang menunjukkan Ku Li dan Firaun terlibat secara langsung dapat dihapuskan. Tetapi sungguh malam ia telah meragut nyawa seorang budak pejabat yang bermalam disitu. Sungguh kejam dunia ini……eh salah dunia tak kejam, tapi manusia sendiri yang kejam. Dia ni lagi tak boleh diharap, dia sanggup jual negara pada sesiapa saja asalkan dapat duit, perempuan dan todi (jadi keling mabuk).

Rais Yatim - Ini seekor lagi bajingan yang tak sedar diri, cakap tak serupa bikin. Dulu semasa tubuhkan Semangat 46 kononnya bersumpah hendak bakar jambatan P.Pinang bila dah lepas ke seberang. Tapi sekarang dah jilat balik. Malulah….! Malahan ada hati berangan-angan nak tonjol diri biar dipilih jadi TPM…..sorry ! Sekarang ni tengah sibuk buat road show nak mengampu si Mamak Malbari, tapi rakyat tau tembelangnya, kononnya jambatan barunya tengah nak siap, bukan jambatan konkrit tapi jambatan buluh, kalau roboh ia hanyut jatuh juram…mampus kau. Tapi dia ni tak boleh jadi pemimpin kerana takut bini , dah termakan nasi kangkang. Bini suruh hisap, dia hisap, bini suruh jilat, dia jilat. Ini ke dia tokoh pemimpin ?

Abdullah Ahmad Badawi - Walaupun kononnya bersih janganlah taksub pula. Dia ni perawakannya lembik, kalau bercakap /berucap tak ubah seperti 'kambing gurun' bunyinya 'bek……..bek……beeekkkk…. tak tau apa biji butir yang dicakapkannya. Mana ada standard nak jadi TPM. Kalau jadi pengurus zoo negara bolehlah, dapat berkawan dengan kambing, kerana Khir Johari dah nak pencen. Sejuta lebih baik lagi kalau Dato' Seri Anwar yang jadi PM bukannya TPM . Bahlol dia orang ni !!!

Taib Mahmud - Orangnya pandai makan, pandai simpan tapi bukannya simpan dalam ASB/ASN. Diam tak diam boleh kumpul RM 20 billion. MasyaAllah ! Habis duit projek Bakun disapunya, kemudian kebas lagi duit rakyat.

Sanusi Joned - Dia ni memang banyak idea-idea, tapi idea yang bukan-bukan. Dialah juga yang beri idea kepada kau (mahathir) untuk menyuntik virus HIV ke dalam tubuh Dato' Seri Anwar. Tapi oleh kerana semua dah tahu rancangan itu, lalu di KIV dulu. Patutlah diakhir-akhir ini mukanya tak ubah macam orang kena AIDS (Aku Ingin Dubur Saja). Aku rasa sembahyang hajat rakyat dah mula menampakkan hasilnya kepada kroni-kroni engkau dan akhirnya ialah engkau (mahathir nyanyuk).

Yusof Noor - Dia ni nampak gayanya seperti orang yang warak. Tapi tak ubah bagai burung kakau tua engkau. Dalam banyak-banyak geng engkau dia ni warak sikit (warak bahalol). Maka si burung kakak tua ni pun ikutlah arahan si diktator ni, kerana dah dijanjikan dengan jawatan Menteri Besar Terengganu. Tapi yang syoknya si Wan Mokhtar pula tak ubah seperti mamak malbari mahathir. Depa berdua nak tongkat dunia, selagi tak mampus tak nak undur. Habis……………punyalah banyak problem.

Shahidan Kassim - Dia ni lagi bodoh. Dahlah orang sibuk-sibuk dengan isu nepotisme dan kronisme, tak dengak cakap you, pi tarok adik dia bertanding di Arau, tapi rakyat dah sedar…….hancok berderailah. Dia ni juga yang beri idea lucutkan kekebalan Raja-raja. Kesian Raja-raja depa semua dah tak da taring ye !………… itu pun masih dok diam lagi, tak berani nak lawan / jatuhkan you. Mungkin depa semua sayangkan you tak ? Akhirnya Raja dan Sultan pun tinggal di dalam Bilik Kebal Bank Negara dan Agong pula jadi Boneka si Mahathir. Tapi kau tak tau ! Yang semua orang dah tak suka dan muak dengan telatah kau. Shahidan jugalah yang mengapi-apikan si mamak malbari supaya menyekat ulama menyebarkan pengaruhnya dan menyekat penceramah-penceramah ugama yang pro kebenaran untuk mencari makan. Yang boleh berceramah ugama hanyalah yang mengampu bodek kerajaan dan menipu rakyat. Ya Allah ! mengapakah ini boleh jadi. Shahidan juga peruntuh masjid orang. Kalau dia tak bawa Erra Fazira ke London dulu, taklah Awie putuskan tunang dengan Erra Fazira. Cis bedebah, perosak serangga. Lepas tu baru dia uruskan iklan sabun Lux untuk Erra Fazira, waduh….waduh. dapat bayaran RM 100,00.00 untuk satu iklan…pelikkan……?
 
Ibrahim Ali - Si mulut celupar, dah mula pasang angan-angan Mat Jenin. Si ketot ni dah buat agenda Semangat 46 di dalam UMNO. Inilah masanya kalau S46 nak balas dendam, luka lama berdarah kembali. Walaupun darah dah tak ada tapi parutnya masih ada. (Tapi darah bulan/haid masih ada……) Agenda yang dimaksudkan tadi ialah depa melobi agar Razaleigh Hamzah jadi TPM untuk beberapa saat saja. Kemudian si Firaun pun kojol mampusla…..Seterusnya Razaleigh akan jadi Perdana Menteri dan akan melantik Rais Yatim sebagai TPM dan si ketot ni jadi Naib Presiden dan orang 46. Perasannya nak pegang jawatan penting dalam kabinet. Tengok cermin dululah. Bila tiba ke tahap ini maka al kisah kempunanlah si najib dan si abdullah badwi dan maka bermulalah dinasti melayu yang bahalol/biol/tolol dan toyol. Dia ni juga muka tak bawak rezeki, badannya sial memanjang, kena mandi 20 jenis bunga Pak Man Telo.

Ghafar Baba - Si bahlol ni ibarat kuda tua, dah tak boleh ditunggang lagi, kalau kuda race course dah ditembak mati. Pergi Indon pun nyaris dibunuh oleh orang di sana. Bila balik ke Malaysia pula terlepas cakap (dah nyanyok) di Mingguan Malaysia 18.10.1998, mengatakan jika BN buat pilihanraya sekarang dah tentu BN akan kehilangan 60% - 70% majoriti, habis. ! Nasib baik si Mahathir Kutty berada di Jepun, kalau tidak Ghafar baba masuk ISA !…. rasakan. Padan muka dia. Misi Mahathir ke Jepun untuk meminjam duit gagal, kerana mereka lagi cerdik dah tahu asal usulnya ialah Mahathir Kutty a/l Muhammad Iskandar Kutty. Kalau masa Anwar dulu memegang jawatan Menteri Kewangan, semua kakitangan kerajaan confirm boleh dapat bonus, tapi sekarang aku berani potong … dot … dot… dot… potong jarilah, jika selepas ini pekerja boleh dapat bonus lagi. Kita semuanya disuruh ikat perut. Celaka punya manusia ! Zaman Anwar, pekerja dapat bonus, kerana dia beriman dan beragama Islam, yang melarang wang yang sepatutnya dinikmati oleh pekerja dari masuk ke kantung individu, lalu beri bonus kepada pekerja di sepanjang Anwar memegang jawatan Menteri Kewangan dari 1993 - 1998, tak dapat banyak, sikit pun ada, terutama kumpulan C dan D. Tapi sekarang bila Mahathir dah ambil alih …. Jangan haraplah………kempunan, lalu menjilat dan menggigit jarilah kita ….! Melepaslah bonus ! Meleleh-leleh lah air liur basi……. Si Ghafar ni kalau betul-betul diamati mukanya seiras dengan rupa beruk tua dalam filem Planet of The Apes.

Abu Hassan Omar - Selama 6 bulan engkau tipu rakyat di Lembah Kelang. Bermula Apri 1998 - Oktober 1998, kononnya loji air di empangan Semenyih dan Langat di paras yang kritikal. Setelah aku hantar agen CIA dan KGB aku menyiasat, rupa-rupanya engkau dah dok berpakat dengan Mamak Mahathir supaya mengaburi mata rakyat. Mana nak ada air, kerana kau dah salurkan ke Kompleks Bukit Jalil untuk mengisi air ke dalam kolam-kolam tanah dan untuk diisi ke dalam tangki-tangki air kediaman
di Kompleks Bukit Jalil. Si Hassan Omar (Abu Hassan Pencuri Karya P.Ramlee) pula diberi ganjaran dengan RM7 juta sebagai tutup mulut untuk perbesarkan rumah kediaman. Fullamak punya solid you……. Rakyat yang tak tahu hal ini takunglah air untuk kegunaan harian, kerana air dicatu selang sehari. Tak selamatlah kau Abu Hassan Pencuri Air (karya Mahathir). Rakyat yang bodoh ini pun sembahyanglah hajat minta turun hujan, sedangkan si Mahathir tersipu-sipu dan tersenyum melihatkan rakyat yang ditipunya. Di dalam hatinya berkata, Bodoh sungguh rakyat Malaysia (Mahathir Boleh !) Lagipun jika benar Malaysia dah kemarau,
kekeringan air, takkanlah hanya di Lembah Kelang saja, sedangkan di negeri-negeri lain air melimpah terbuang ! Logik tak ? Ini kerana sistem saluran paip air untuk ke Komplek Bukit Jalil yang paling dekat ialah di kawasan Selangor dan Lembah Kelang, bodooohhh ! Itu pun tak boleh nak fikir ! Haiiyaa ……..!

Rafidah Aziz - Singa betina dari Hadyai, semua saham beri kepada anak, ipar, menantu, hantu dan segala suku sakatnya dibolot semuanya. Sedangkan Ketua Pergerakan Wanita UMNO pun tak boleh kontrol, ada hati pula nak jadi TPM (nak kontrol lelali / perempuan dan pondan). Bila orang beri peluang pegang Wanita UMNO, tak amanah dikebasnya duit Pergerakan tersebut, ini nak pegang jawatan TPM / PM, lagi haru, nanti habis duit dipunggahnya masuk simpan di Bank Switzerland, macam Daim,
Firaun dan kroni-kroni. Tapi tak mengapa, jika dia ni jadi TPM, tak sunyilah Mahathir, boleh tumpang tidur sebilik, kemudian panggil 'Mat Sabu' dan tangkap khalwat ! Tapi tak mengapa, kerana body Rafidah macam kuih pau menggelembong di sana, menggelembong di sini, sikit punya 'Best Among The Beast' 'Macam Pinang Di Belah Dua'.

Annuar Musa - Mat Rip sekor ni lagi tak guna. Dahlah tak ada member Parlimen, hanya dilantik sebagai Senator untuk jadi Menteri. Tak sedar diri nak melobi di Mamak, buat kenyataan itu dan ini memfitnah Dato' Seri Anwar. Engkau kuat sangat membodek untuk menutup kejahatan engkau makan duit haram, di mana 80% duit subsidi kerajaan untuk rakyat masuk
dalam poket engkau.

Hishamuddin Tun Hussein Onn - Dia ni berpura-pura membodek Mahathir. Dia ingin membalas dendam kerana semasa bapaknya Tun Hussein Onn jadi PM dulu, Mahathirlah menjadikan bapaknya boneka, secara halus si Firaun suruh Hussein Onn mengundurkan diri, kononnya masalah kesihatan. Sekarang dia nie berazam nak jatuhkan Mahathir pula. Dia ni pula bercita-cita tinggi. Walaupun suara tak ada, tapi nak juga bercakap. Entah apa biji butir yang dikatakannya orang tak faham, hanya dia yang faham sorang. Dia ni boleh join dengan Abdullah Ahmad Badwi, 'Sound Problem'.

Tidakkah engkau (Mahathir Kutty) nampak perbezaan anak-anak engkau dengan anak-anak Anwar ? Anak Anwar dan nampak boleh mewarisi ketokohan pemimpin baru 18 tahun dah jumpa Habibie dan Presiden Estrada. Tapi anak-anak engkau hanya tahu berjudi habiskan duit rakyat dan menipu rakyat. Mintak-mintak Allah gilakanlah anak engkau. Dah engkau pula rakyat mendoakan agar cepat-cepatlah mampus. Kalau bermotokar accidentlah, kalau naik kapal laut karamlah,  kalau naik kapal terbang jatuh terhempaslah. Akhirnya naik roket pergi ke bulan duduk dengan alien dan tubuhkan Alien Nation. Kalau sekarang engkau
rasa telah menang, tapi keadilan dan kebenaran akan muncul kerana Allah beri engkau peluang untuk bertaubat dan menyatakan yang sebenar kepada rakyat. Sebab itulah nyawa engkau liat sikit nak mampus. InsyaAllah ! Lagipun engkau dah pasang semua barua-barua untuk mempertahankan kepentingan engkau. Bukan saja semua instrument kerajaan engkau peralatkan, tapi kau dah beringat dari dulu lagi.

Contohnya dari segi penulisan kau ada 'Zainuddin Maidin' (zam). Di gedung wang ringgit pula kau ada Si Abul sebagai Gabenornya. Di Kota Setar pula kau ada Si Bapoo (Ketua Polis Daerah). Dengar cerita kau nak lompatkan Si Bapoo untuk jawatan Ketua Polis Negara. Di mahkamah pula kau ada 'Kembar Patail'. Seorang peguam dan sekor lagi hakim untuk membicarakan Anwar. Habis……! Lingkup……..! Tapi kau jangan lupa Allah ada dimana-mana. Pertolongannya akan tiba untuk Anwar yang teraniaya dan untuk kami semua. Lihatlah nanti………Mahathir Kutty !!!

Kalau nak dikaji dengan nama seperti Maidin, Abul, Patail dan Bapoo semuanya ini adalah nama-nama mamak, iaitu darah kacukan Keling/Melayu (serupa you la). Jadi tak heranlah jika terjadi apa-apa kepada negara ini you boleh lari balik India (negeri Samy Vellu). Patutlah cara-cara Samy Vellu pun ala-Mahathir Kutty. Dulu kesian penyanyi M.Nasir difitnah, kononnya 'Memperlecehkan Mahathir' …. Tapi sekarang 20 juta rakyat Malaysia (90%) hari-hari sumpah seranah, mencerca dan maki
hamun si mamak tak sedar diri ni. Dah nak 'Majal dan Lali' dah jadi darah daging…….!

Saya rasa tentu si Firaun masih ingat lagi Peristiwa 13 Mei 1969. Kau telah membakar semangat rakyat supaya berbunuh-bunuhan antara kaum. Kau juga tulis surat-surat layang dengan memakai nama samaran 'Parang Panjang' (panjang ke ?), 'Selempang Merah' dan 'Keris Terbang' mengapi-apikan antara kaum berbunuh-bunuhan pada 13 Mei engkau ingat orang tak tahu, tapi Al-Marhum Tuanku tak pun tahan kau dalam ISA.

Engkau (Mahathir Kutty) juga telah terlibat secara langsung dalam komplot pembunuhan orang kaya Tan Sri Yahya yang terhempas helikopter dulu. Engkau taku kerana dia orang kuat Anwar yang boleh menggugat kroni-kroni kau seperti Daim, Aziz Shamsuddin, Sanusi Joned, Sabaruddin Chik dan ramai lagi. Engkau takut dengan bayang-bayang sendiri. Kasihan aku tengok Anwar teraniaya dituduh dan dihina seaibnya, sungguk tergamak engkau memfitnahnya demi untuk menyelamatkan anak-anak engkau yang boros/soros.  Sebenarnya duit rakyat telah diboroskan oleh anak-anak engkau, lalau engkau pusing cerita yang kononnya George Soros lah yang memanipulasikan mata wang kita ……….. Penipu besar ! Mana tidaknya anak orang lain tahu pergi masjid, tapi anak you hanya tahu berjudi menghabiskan duit berjuta-juta sekali main. Bila habis duit mintak kat bapaknya, bila bapaknya tak da duit lalu ambil duit rakyat. Bila duit rakyat tak dibenarkan oleh Anwar, lalu kau pecat dan mengaibkannya dan all keturunannya.

Ingat di Padang Mahsyar kelak semua rakyat akan mendakwa engkau, masa tu engkau dalam keadaan bogel dengan kaki tangan dan mulut kau tersumbat tak boleh bela diri. Orang pertama yang akan dakwa ialah Anwar ….dan rakyat semua. Marina Yusuf pula akan jentik-jentik anu engkau yang buas dan rakus, tapi sayangnya lemah tenaga batin. (selera
besar tapi tenaga tarak)

Sampai hati engkau melakukan pembohongan besar-besaran. Cuba engkau tengok reaksi si Najib dan Syed Hamid Albar terhadap buku karangan Lee Kuan Yew yang bertajuk 'The Memoir of Lee Kuan Yew'. Dalam buku tersebut baru sebut sikit saja kisah-kisah silam bapak kedua-dua pemimpin tadi, lalu anak-anak tadi dah melenting macam nak rak…….. Buat kenyataan itu dan ini. Sampai keluarkan araha kapal terbang Singapura tak boleh masuk ruang udara Malaysia. Ini belum lagi Lee Kuan Yew menceritakan jika bapak-bapak meraka ada meliwat atau terliwat …. Lagi haru.

Nampaknya sejarah Sang Rajuna Tapa dan Hang Jebat berulang kembali. Orang yang menentang pemerintah dikatakan pengkhianat dan orang menurut perintah dikatakan setia. Tapi yang setia dengan engkau pun semuanya orang-orang yang dah bankrap dan pokai (yang tak ada fuluslah) seperti Khalid Jefri yang membuat Hikayat Fitnah. Namun demikian diucapkan tahniah dan syabas kepada Lee Kuan Yew kerana memberitahu rakyat Malaysia keadaan yang sebenarnya. Sekalung bunga tahi ayam candu untuk you.

Kalau Singapura nak serang Malaysia pun serang lah, kerana rakyat tak bersatu hati lagi. Kalau sesiapa nak Ganyang Malaysia, rakyat akan kata 'Biarkan-Biarkan'. Begitulah halnya dengan kes YAB Anwar Ibrahim semata-mata untuk kepentingan diri engkau, anak-anak dan kroni-kroni engkau. Ya Allah ! Tunjukkanlah kebenaran Mu sewaktu di dunia ini kepada si Firaun dan kroni-kroninya kerana rakyat tak sabar-sabar nak melihatnya. Perkenankanlah Ya Allah !.

Di zaman kegawatan ekonomi ini lagi senang nak dapat 'Duit Terpijak' (Hot Money) senang saja, pergi jumpa Mahathir, buat pengakuan kononnya Anwar dah meliwatnya dah tentu Mahathir akan beri RM….. berjuta-juta. Kan senang tu. Sekarang cuma 'Kes Anwar Meliwat PM (Mahathir) dan KPN Rahim Noor' aja belum dilaporkan ke mahkamah. Kalau lapor juga habislah jawatan PM dan KPN ……!

Bebal ! punya manusia ! Adakah patut diwaktu yang dikatakan kegawatan ekonomi ni engkau masih mampu menggunakan duit rakyat untuk membina mahligai kediaman engkau di Putrajaya berharga RM200 juta. Tidakkah engkau ingat rumah kata pergi, kubur kata mari. Diwaktu sekarang ini rakyat dah tempahkan batu nisan import untuk kau. Made in America. Insya Allah ! Pada firasat ku kejatuhankau dari takhta kali ini amat menghinakan dimana rakyat akan memburu kau, anak-anak kau dan kroni-kroni kau hingga ke lubang cacing (bukan lubang taik).

Sekarang ni engkau (si mahathir) dah nampak dah jadi Pengemis Jalanan Dunia. Pengemis bukan minta sedekah bukan minta simpati pun bukan. Dia ni Pengemis Zaman IT yang penuh teknologi. Pergi dengan menaiki kapal terbang, berpakaian kemas, pakai kot lagi, bertali leher dan berlipstick di bibir ! Ke Jepun, Brunei dan mungkin ke Bank Dunia akhirnya ! Minta sedekah! Minta sedekah ! bukan untuk rakyat dan negara tapi untuk anak-anak dan kroni-kroni dan diri sendiri. Sama-samalah kita tengok nanti. Tapi dunia dah tahu siapa Mahathir Kutty sebenarnya. Seorang Diktator ! Dunia takkan nak laburkan atau pinjamkan duitnya pada seorang Diktator ! Dunia dan negara jiran dah tahu sandiwara dan pekong Mahathir, hanya tunggu masa saja lagi untuk tersungkur dimana tunggul-tunggul kayu yang menyokong dia nie sedang ketakutan dan menggeletar kepanasan.

Sebagai ending untuk kisah ni, kalau benarlah jika salah seorang dari yang tersenarai ini termasuk Mamak Kutty menjadi Pemimpin Melayu, selagi itulah Melayu akan berpecah-belah dan UMNO akan roboh. Memang benar Melayu tak hilang di dunia. Tetapi tiada gunanya sesama Melayu mengkhianati Melayu. Cuba fikirkan. Sebagai penyelesaian masalah, bebaskan Anwar dan jadikannya pemimpin. Yang lain-lain semuanya tak guna. Jadi tukang karut bolehlah. Barulah boleh tidu malam. Tak payah minum air penawar atau air jampi. Tak susah-susah jumpa bomoh lagi, percaya bomoh hukumnya syirik, kafir ! Kalau nak, minum saja air
selusuh, atau pun minumlah round-up (racun rumput-rampai) agar dapat membersihkan hati mua yang penuh onar. Tapi sekarang ni engkau dah pelihara sekor sami Buddha di dalam Istana Mahligai you. Engkau dah tak percaya pada bomoh melayu lagi ! Engkau sudah murtad !!!………..Masya Allah……….. ! …Kafir…..!

Semoga engkau diberi taufik dan hidayah oleh Allah S.W.T Insya Allh !

Insan yang inginkan keadilan.

Sang Rajuna Tapa
 

TUANKU ABDUL RAHMAN PUTRA AL-HAJ………… BAPA KEMERDEKAAN

TUN ABDUL RAZAK ……………………………………. BAPA PEMBANGUNAN

TUN HUSSEIN ONN……………………………………… BAPA PERPADUAN

DR. MAHATHIR KUTTY A/L MOHAMAD KUTTY   ….…. BAPAK MIRZAN
                                                                         …….. BAPAK DIKTATOR
                                                                         ..…… BAPAK PEMBOHONGAN BESAR

DATO SERI ANWAR IBRAHIM…………………………… BAPA REFORMASI PEMIMPIN ULUNG ! YANG UNGGUL !
 

Sekiranya anda seorang yang inginkan keadilah, hapuskanlah kezaliman dan penindasan serta pembohongan yang sedang berleluasa sekarang kerana di dalam Islah menegakkan keadilah ialah satu jihad. Oleh itu, bangkitlah dan edarkanlah risalah ini, sekurang-kurangnya dibuat 10 salinan tiap-tiap seorang. Insya Allh semua rakyat akan tahu kudis yang telah bernanah ini.